Monday 1 August 2011

MONAVIE

MONAVIE MALAYSIA

image
Jusmonavie.biz membekalkan produk-produk dari sebuah syarikat bernama MONAVIE
Jus MONAVIE merupakan jus campuran buah-buahan untuk membantu anda mengekalkan cara hidup sihat dengan lebih aktif. Kandungannya telah disahkan oleh pakar pakar antarabangsa yang mempunyai unsur unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh merangsang penyembuhan luar biasa serta menyediakan pertahanan badan daripada pelbagai jenis penyakit.
Badan kita setiap hari terdedah kepada pencemaran udara dan makanan. Setiap kali itulah bahan-bahan pencemaran ini akan terkumpul dalam badan kita sedikit demi sedikit, dan membentuk radikal-radikal bebas yang membentuk pelbagai penyakit dalam badan kita. MONAVIE membekalkan makanan tambahan yang menghasilkan unsur-unsur anti-oksida yang tinggi yang berupaya melawan, mengurang dan menyahkan radikal-radikal bebas dalam badan kita. Di samping itu, ia membekalkan nutrient-nutrient yang tinggi dan berkualiti yang tidak terdapat dalam makanan tambahan yang lain, untuk memberi dan membekalkan tenaga yang optimun untuk badan kita.
MONAVIE
ibu pejabat MONAVIE di Utah
Ibu Pejabat di Utah
- MONAVIE ditubuhkan pada Januari 2005 di Amerika Syarikat
- Ibu pejabat terletak di Salt Lake City, Utah, Amerika Syarikat
- MONAVIE mempunyai potensi pasaran yang global, dan sedang berkembang ke seluruh dunia.
- Malaysia merupakan negara ke-16 memasuki pasaran MONAVIE dan berada dalam kalangan 4 buah negara yang paling pantas berkembang selepas USA, Kanada dan Jepun.
- Antara negara yang sudah mempunyai pasaran MONAVIE adalah seperti Australia, United Kingdom, Singapura, Brazil, New Zealand, Taiwan, Korea, Jepun, Hong Kong, Brunei, Indonesia dan Poland.
- Untuk maklumat lebih lanjut boleh layari www.monavie.com
MONAVIE Malaysia
Ibu pejabat Monavie Malaysia
Ibu Pejabat di Bangsar
MONAVIE Malaysia Sdn Bhd (854287-H) (AJL931796) telah ditubuhkan pada 16 april 2010 dan dirasmikan pada 17 April 2010 di Sunway Convention Centre, Bundar Sunway, Selangor.
Ibu pejabat MONAVIE Malaysia terletak di Menara UOA Bangsar, No. 5, Jalan Bangsar Utama 1, 59000 Kuala Lumpur. Untuk maklumat mengenai Monavie Malaysia boleh layari Monavie Malaysia


Jaminan Halal
Produk MONAVIE telah mendapat pengesahan halal oleh The Islamic Food and Nutricion Council of Amerika (IFANCA) dan diiktiraf oleh JAKIM.
Monavie Halal Monavie Halal

No comments:

Post a Comment